Sunday, January 30, 2011

inilah kehidupan

"terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata sesal selamanya"" sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna". inilah hakikat yang terpaksa aku hadapi apabila membuat keputusan tanpa memikirkan akibat daripada keputusan ini. Obviously yang ak leh nampak n perlu hadapi sekrang adalah my internship. until now, im still not so sure samada pemilihan tempat intern ak adalah the right choice or worst.


tp walau ape pon, dah hampir sebulan aku kat sini. untuk berundur adalah satu perkara yang agak mustahil. berundur sekarang bermakna aku akan REPEAT....ooooohhhhh nooooo....ak lebih rela menghabiskan masa aku di sini daripada aku menghadapi kegagalan iaitu REPEAT..

sewajarnya, sebelum ini bukan lah aku tidak memikirkan masalah ini, tapi aku tidak menyangka bahawa keadaaan di sini adalah kurang memuaskan hati. aku suka dengan environment disini, tp aku banyk RELAX dri BERKERJA.. so, i will not learn anything. 2 bulan je lagi..n everything will be done...

tak dapat di nafikan, selain daripada tempat kerja, rumah juga sering mengundang permasalahan.. ape yang dapat aku katakan adalah, berjauhan adalah lebih baik...

No comments:

Post a Comment