Saturday, October 16, 2010

ore hok tak sedar diri


Semakin hari, semakin bertambah berat badan…

Seolah-olah tidak boleh di control oleh diri aku..

Setiap kali kaki ku memijak timbangan,

Aku seolah-olah mahu pengsan..

Orang lain, makin hari makin kurus,

Aku lak seolah-olah berbeza dengan mereka. Terlalu sukar berat untuk dikurangkan.

Mulut ak asyik berkata NAK DIET,

Tp sampai sekarang berat makin bertambah,

Pelbagai petua diet ak download,

Tp semua nya tidak aku patuhi.

To be success in ur diet,

DISIPLINE is very important.

Tp disiplin itu lah yang ak tak mampu lakukan..

Kadang2 nk surrender,

Tp bila tngk cermin,

Hatiku merintih..

Tp ak x tau nk wat cm ner..?

Mak cakap “ kalau nk mampu control makanan, jgn berangan nk kurus”

Betul ker..?

tp ak sendiri tak tahu cm ner nak tolong diri aku..

1 comment:

  1. Amalkan je Khal Tamar Plus. Ramai orang setuju berkesan, murah pun murah berbanding makanan kesihatan/diet yang lain di pasaran.

    ReplyDelete