Friday, October 8, 2010

~My SOULMATE~

awak rindu saya kan..?
awak cinta saya kan...?
awak tak akan menduakan saya kan..?
awak tak akan tinggalkan saya walau apa pon terjadi kan..?
awak tak akan mengungkit perbezaan kita kan..?
awak tak akan menghina saya kan..?
awak tidak akan sesekali mengungkit sejarah hidup kita yang lalu..?
awak tak akan menjadikan kekurangan saya sebagai alasan untuk menghina saya..?
awak akan bertanggungjawab terhadap kebahagian dan keselamatan keluarga kita..?
awak akan menjaga saya selama-lamanya..?
awak akan setia bersama...?
kita akan mengharungi hari-hari tua bersama...
kita akan bersama susah dan senang..
kita akan saling memberi dan menerima...
kita akan mengharungi susah dan senang bersama...
kita akan sentiasa menyokong satu sama lain...
kita akan menjadikan hubungan ini sebagai kenangan terindah dalam hidup saya..

tiada kata yang dapat di ucapkan jika ianya akan menjadi kenyataan..
tiada yang lebih penting dan bahagia dalam hidup,
selain mempunyai teman yang akan membahagiakan dan menemani hidup kita sepanjang hayat...
soalan ini mungkin adalah soalan yang senang,
dan mampu di jawab oleh semua orang..
tp bukan semua mampu menjawab dari hati yang ikhlas..
hati yang ikhlas menyanyangi dan sanggup memikul TANGGGUNGJAWAB....

No comments:

Post a Comment