Friday, April 15, 2011

10 APRIL


Saya pon x tau bila kita akan dapat celebrate sama2…sekarang saya keje kt PD…betul-betul dekat ngan kem awak..awak tahu tak kenapa saya terima keje cni..semuanye sebab awak..dulu awak pernah berlatih kt cni..saya dating dgn harapan yang tinggi agar awak akan kembali ke sini an kita kan bertemu..saya dah tngk sekeliling cni..tp mesti best kalu awak kt cni..leh bawak saya jalan2..main di pantai..makan sama2..saya sorang..tp sebab awak saya datang juga…

Biar la apa org nak kata..cakap saya giler @ syok sendiri..tp kemana saya pergi awak x kan ilang dalam ingatan…keberanian yang saya tunjukkan ini pon kerna awak..sebab saya tahu awak sentiasa ada di sisi saya..saya yakin sngt..dgn keyakinan ni membuatkan saya tidak takut walaupon keseorangan…sya x peduli kata2 org lain..biar mereka memandang saya dgn seribu kepelikan..tp saya x kesah.saya dah jelek ngan pandangan mereka..demi hidup kita saya x kesah….

HAPPY BIRTHDAY TO U SAYANG…

No comments:

Post a Comment