Tuesday, August 3, 2010

# KiTa BeRCeRAi #

Saya sayang awak, kenapa awak nk melekat ngn saya…sem ni je dah 2x tau..saya x tahan la..malu saya…merah hidung saya..tp awak tetap nk rapat..saya terpaksa menerima walaupon dengn hati yg berat..suma org x nk awak, saya je yg sudi terima awak dalam hidup saya..awak x pernah kesian kt saya..tido mlm saya dah x lena, badan saya dah x secergas selalu..awak memakan diri saya sedikit demi sedikit..saya dah cuba kenalkn awak ngn orang lain, tp awak tetap setia ngn saya..SEKARANG saya nk kita BERCERAI..saya dah x sanggup..saya pay attention pon susah..saya tau la saya malas tp kerajinan saya sedikit still ada..macam mana saya paksa awak tngglkn saya..jgn biarkan saya menggunakn kekerasan, nati awak gak yg susah..saya kesian kt awak,tp if terpaksa..awak bersedialah..DOCTOR AKAN MEMBANTU SAYA MENGHALAU AWAK..SELESEMA..TOLONGLAH PERGI..SAYA DAH X SNGGUP AWAK BERSAMA SAYA…nafas saya semakin semput..saya nak KEBEBASAN..TOLONG..TOLONG…TOLONG…

No comments:

Post a Comment