Sunday, March 7, 2010

-kamoo-



Masa kecik, ak selalu berangan-berangn akan da PRINCE CHARMING yg akan datng dalm hidup ak n propose me..tp bila ak semakin besar, angan-angan itu semakin.. ia semakin menjauhi ak..sedangkan ak masih mempercayai dan menanti ianya akan menjadi kenyataan.. ak tau, secara reality, ak x kan BERTUAH seperti CINDERELLA, mustahiL untuk SECANTIK SNOW WHITE, BERANI seperti BEAUTY AND THE BEAST.

bersanding d garden..ala2 PRINCE N PRINCESS in fairy tale..tp semakin lama, ak rasa semakin karut n diri ak tidak layak..mampu X ak untuk memakai WHITE GOWN..x sesuai..sehingga kini, ak msih tidak ketemu degn PRINCE CHARMING ak, so adakh angan2 ini akan menjdi kenyataan..

Knp..?knp ak tidak yakin dengan keupayaan diri sendiri.. jika ak tidak mampu menjadi seperti CINDERELLA, SNOW WHITE, N BEAUTY N THE BEAST, kenapa dia tidak dapat menerima MARIANI seadanya.. kenapa mesti dia menjadi begitu MENYAMPAH, hakikatnye dirinya sendiri mempunyai banyk kelemahan..jika kamu tidak dapat menerima diri MARIANI seadanya, selamanya kita tidak akan dapat menjalani kehidupan yang GEMBIRA..

MARIANI gadis KAMPONG yg serba kekurng, if kamo x dpat terima kenyataan ini, kita x kan dapt berkawan.. kita tidak akan menilai kawan berdasarkan luaran sahaja, tetapi pelbagai aspek yg perlu kita nilai.. jika MARIANI tidak layak, automatic nye kamu juga tidak layak untuk berkawan dengan MARIANI.. ADIL KAN..

MARIANI tidak berharap untk berkawan dngn kamo, jika persahabatan ini hanya menjadi LUKA..LUKA yang tidak akn sembuh, hnya akan Selma-lama nya bernanah.. TERIMA DIRI SEADANYA.. KERANA IKATAN PERSAHABATAN ADALAH IKATAN YANG MULIA.. jgan mengkhianti persahbatan kerana ianya hanya akan melahirkan KEBENCIAN…

No comments:

Post a Comment