Tuesday, November 15, 2011

high speed broadband



csr..dulu x pernah terpk pun akan keje ni..tp sekarang dah dekat 6 bulan ak keje selepas plus minus ngan streaymx dan mengganggur skejap....so far ak leh katakan keje ni seronok..tp kelamaan pedih juga telinga..sebab setiap hari kita akan mendengar masalah cust..yg bestnye tentng keje ni sebab kawan2...salah satu faktor penyebab kenapa kita pergi keje..

Dulu ak rasa keje csr senang..hnya bercakap dngn cust..tp sebenarnya ia bukan lah sesenang seperti yang kita sangka..kita perlu menjadi seorng yang multitasking..nak kena menaip, berpikir, mencari maklumat, menguruskan sistem dalam satu masa...ia juga memerlukan kita untuk berpikir secara kritis bagi mengelakkan daripada di maki hamun oleh cust..semua itu
cabaran..

setiap hari sebelum memulakan kerja, mesti ak akan terpikir cust apakah yang akan ak dapat hari ini...adakah cust yang ok @ angry..kerna kadang2 cust pertama yang anda dapat akan menentukan cust anda yng seterusnya...boleh juga kita katakan badi....tp apa pun gud luck untuk diri sendiri...maju jaya dalam kerja....



No comments:

Post a Comment