Wednesday, December 1, 2010

doakan aku berjaya, perjuangan yang terlalu sukar

permulaan bulan December berjalan dengan begitu sukar...berat kaki untuk melangkah mengambil buku log di fakulti..tp ku gagahkn jua kaki...

13/12 ak start praktikl..INSYALLAH..
10/12 result akan keluar...

b4 10/12: mampukah aku bertahan untuk menghadapi kebaikan @ keburukan yang bakal aku hadapi...aku hanya mampu berdoa agar aku di berikan keputusan yang baik...semangat praktikal semakin berkobar-kobar..jika aku katakan aku terlalu YAKIN bahawa aku akan LULUS, ak takut jika ianya bertentangan..

Sehingga sekarang, aku hanya mampu bertawakal..semoga ALLAH membantu hambanya yang lemah...sehingga kini, tiada lagi kaat2 semangat yang aku terima dari org tersayang..mungkin dia tidak mengetahui perasaan ku kini...ak faham...segalanya akan aku tabah harungi demi masa depan kita....AMIN....

YA ALLAH YA TUHANKU, AKU MENGHARAPKAN YANG TERBAIK DARI MU...TIADA DAYA UNTUK AKU MENGHADAPI KEKECEWAAN..BANTULAH AKU..JANGANLAH MENGECEWAKAN ORANG DI SEKELILINGKU YANG SENTIASA MENGHARAPKAN YANG TERBAIK UNTUK DIRIKU....AMIN...

No comments:

Post a Comment